wtorek, 24 grudnia 2013

Święta, święty czas już tuż...

                          || All i want for a christmas is you...   ||

No więc chcę na sam początek tejże notki wam wszystkim życzyć zdrowych, pogodnych, szczęśliwych i radosnych świąt, wigilii spędzonej z rodziną, spełnienia wszelakich marzeń, niezapomnianego, wspaniałego sylwestra, oraz wszystkiego co najlepsze może wam się przytrafić w nowym roku. Życzę wam rodzinnych i ciepłych świąt moi kochani Niezgodni.No i oczywiście dużo dużo czekoladowego placka nieustraszonych.
Uch, chyba jestem kiepska w składaniu życzeń.... poza tym dodałam je strasznie późno... ale to nic, przynajmniej były szczerze i w miarę na czas - więcej chyba ode mnie oczekiwać niepodobna, prawda? W każdym razie nie dodałam ich w sylwestra, a przy moim poziomie bycia ogarniętą i tak mogłoby być... a więc mam nadzieję że wigilia przebiegła wam w ciepłym, rodzinnym gronie i przyniosła wam dużo radości...
Obiecuję dodać jakiś w miarę świąteczny rozdzialik, ale to jak znajdę czas, bo teraz przykro mi - nie mam go zbyt wiele - ach ta magia świąt, rodziny i wiru przygotowań. Mam nadzieję jednak że mój pomysł z tym rozdzialikiem wypali... no cóż, jeżeli nie - przykro mi bardzo, rozdzialik będzie mimo wszystko ale bez nawiązania do panującej atmosfery, pory roku i ogólnie świąt bożego narodzenia...  Zobaczę jeszcze. 
Ochm, nie jestem pewna czy zauważyliście świąteczną oprawę tego bloga <3 mam nadzieję że tak i że wam się spodoba. Nie udałoby mi się tego zrobić gdyby nie wiele pomocnych informacji i instrukcji na wielu blogach - chwała im za to! Mam nadzieję że świąteczna oprawa i klimat panujące na tym blogu chociaż minimalnie wam się spodobają... a więc teraz tylko wyczekiwać świątecznego rozdzialiku kochani~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz