środa, 4 grudnia 2013

Notka organizacyjna.


Organizacja ważna rzecz.


No więc tak - miałam chwilę wolnego czasu, więc opowiadań było dużo - tak na dobry początek. Teraz wraca codzienność, oraz kupa nauki - rozdziały będą się ukazywać dwa w każdy weekend mianowicie - w każdy piątek koło wieczora, oraz w każdą sobotę koło południa. Możliwe są niewielkie obsunięcia się w czasie, takie jak np. pojawienie się rozdziału w niedziele - ostatecznie ja również jestem człowiekiem. No, oczywiście jak tylko znajdę czas postaram się coś nabazgrać, więc możliwe że jak na jakiś czas pojawi się coś w tygodniu, ale to tylko jeżeli nie będzie żadnych sprawdzianów zapowiadanych na dany tydzień - jak mówiłam - jest koniec półrocza i mamy niesamowity zachrzan jeżeli chodzi o naukę, sprawdziany, szkołę  i poprawianie ocen. Często chce po prostu rzucić się na łóżko i zasnąć, a mam jeszcze tuzin rzeczy do zrobienia, naukę i inne obowiązki. Nie zawsze znajduje czas na pisanie. Ale dwa rozdziały w tygodniu pojawią się zawsze, niezależnie od okoliczności. Tego jestem więcej niż pewna. A teraz pytanie do czytelników, jeżeli jacykolwiek tu są - czy wprowadzić wątek romantyczny, w który uwikłana będzie główna postać, czy pozostawić romantyczne uniesienia pobocznym bohaterom? Decyzja zależy od was. Piszcie swoją opinię w komentarzach pod tą notką.

 Pozdrawiam, i pamiętajcie kochani - frakcja ponad krwią.

1 komentarz: