piątek, 7 lutego 2014

LBA! Yay!

Liebster Blog Award

 Yay~ zostałam nominowana do LBA! Dziękuje ci bardzo Kamila! Jesteś bardzo kochana i jestem ci naprawdę wdzięczna za tą nominację i ogólnie nawet nie wiesz jak zrobiło mi się niesamowicie miło że ktoś docenił moją pracę, i że ba, ona się komuś podoba. Dziękuje, dziękuje, dziękuje! ;)

Czym jest LBA?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera wramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowiszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Pytania do mnie:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
 
 Sądzę, że to był impuls. Wpływ chwili weny i dobrego samopoczucia. W każdym razie nie żałuję!
2. Skąd czerpiesz inspirację?
 Moją inspiracją są moi przyjaciele i rodzina - ludzie, których kocham. Oraz książki które czytam w tej chwili. One również są niesamowicie inspirujące.
3. Ulubiony cytat z książki?
 Hm, sporo ich. Ciężko byłoby wybrać jeden ulubiony... hm. "To, że nie chcesz krzywdzić ludzi, nie znaczy, że tchórzysz" lub „Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.” albo klasycznie "Dobrze widzi sie tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" <3 każdy tekst Jace'a.
4. Czym się interesujesz?
 Kocham czytać książki. Zwierzęta są moją pasją od najmłodszych lat. Uwielbiam również fotografować. Lubię  nauki humanistyczne takie jak polski, wos lub historia. Kocham japonię - również m&a.
5. Jakie są twoje ulubione książki?
 
Bardzo dużo tego! Niezgodna, Gra o Tron, Dary Anioła, Harry Potter, Igrzyska Śmierci , Skrzydła Laurel, Gone - Zniknęli, Wilk&Wilczyca, seria Delirium , Władca Pierścieni, Mroczne Materie, Gwiazd naszych wina, szukając alaski, papierowe miasta, Percy Jackson, Diabelskie Maszyny, Ania z Zielonego Wzgórza, Eragon, Wiedźmin, Seria Niefortunnych Zdarzeń, Intruz, Kraina Chichów, Upadli, książki Nicholasa Sparksa i Doroty Terakowskiej, Złodzieje Cienia&Syreni Śpiew. 

6. Czy Twoi rodzice wiedzą o Twoim blogu?
 Wiedzą (no oczywiście, trzeba było się pochwalić. Bez tego nie byłabym sobą!) i dodatkowo cieszą się z każdego mojego małego sukcesu razem ze mną ;)
7. Jakie są twoje marzenia?
 To dość osobiste pytanie. Szczerze mówiąc to nie jestem pewna czy sama wiem. Chciałabym zostać psychologiem/pedagogiem szkolnym, podróżować, być z ludźmi których kocham... i ze zwierzętami. Rozwijać się. Mieć możliwość samorealizacji. Jezus... sporo tego, naprawdę sama nie wiem.
8. Jaką masz ocenę z języka polskiego?
 W tym półroczu była to czwórka. ;)
9. Co motywuje Cię do pisania?
 Świadomość, że ktoś na ten rozdział czeka i na prawdę nie może doczekać się, co będzie dalej i co wydarzy się później. To jest niesamowite uczucie. Naprawdę wspaniałe.
10.Co lubisz robić w wolnym czasie?
 Zdziwię kogoś jak powiem że czytać? No i pisać! Spotykać się z przyjaciółmi, spędzać czas z rodziną lub ze swoimi zwierzętami. Nic chyba szczególnego.
11. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ją lubisz?
Ochm. Lato - a ta pora jest moją ulubioną, ponieważ w tym okresie dzieje się wiele miłych rzeczy, są wakacje i... dzieje się wiele ważnych dla mnie rzeczy - m.in urodziny moje lub przyjaciółek (większość z tych naprawdę dla mnie ważnych ma je w lecie), koncerty, konwenty, obozy...
Moje pytania:
1. Twoja największa pasja, twoje zainteresowania?
2. Ulubiona zabawka z dzieciństwa? 
3. Co cię skłoniło do założenia bloga?
4. Twoja inspiracja. Co cię motywuje do pisania?
5.  Jak rozpoczęliście swoją przygodę z pisaniem?
6. Jakieś motto, aforyzm, sentencja, cytat?
7.  Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
8.  Jakieś seriale? Jeżeli tak, prosimy o tytuły!
9. Masz ukochaną książkę? Podaj jej tytuł. 
10. Ocena z języka polskiego?
POZDRAWIAM ŻABKI MOJE :*

4 komentarze:

  1. Nie ma za co dziękować! Naprawdę Ci się należało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się nie należało ;_;
      W każdym razie dziękuje ;)

      Usuń
  2. Jestem z ciebie dumna :D <3 Należało ci się :D Btw. Szukając (A)Laski xD <3

    OdpowiedzUsuń